Slijedeći strategiju Europa 2020, u kojoj je jedan od glavnih ciljeva sustavna skrb o darovitoj djeci, zemlje Europske unije shvatile su važnost nastavnih programa koji se temelje na individualnom pristupu učeniku. Stručna osposobljenost učitelja za rad ključan je čimbenik u postizanju uspjeha darovite djece, a sustavno i kontinuirano poticanje i usavršavanje njihovih kompetencija, preduvjet je za kreiranje poticajne okoline za darovite učenike, osjećaj pripadnosti i uspjeha.
Slijedeći europske preporuke i u našoj je školi proveden KA1 projekt pod nazivom Jednaki u različitosti. Važan cilj projekta je unapređenje rada s potencijalno darovitim učenicima i to na području razvijanja visokih kognitivnih sposobnosti, ali i razvijanja emocionalne otpornosti i socijalnih vještina.
Koordinatorica projekta Daria Stejskal, zajedno sa sudionicima Dubravkom Despojom, Ivanom Gugić, Majom Lisska, Sanjom Minarik, Tatjanom Orešković i Aleksandrom Vukelić, uspješno je završila dvogodišnji projekt kojem je završno izvješće ocijenjeno s 99 od 100 bodova.
Na edukacijama diljem Europe (Island, Španjolska, Finska, Francuska, Grčka) stekle su nova znanja i vještine na području neformalnih i inovativnih metoda rada, uvid u primjere dobre prakse i šire razumijevanje sustava obrazovanja, a povećale su i osobne kapacitete za pokretanje promjena te uspostavile prijateljstva i kontakte širom EU- a koji su nam pomogli u nastavljanju naše europske priče.