U travnju su učenici OŠ Frana Galovića imali priliku iskusiti interkulturalni školski sat u sklopu projekta alterNativna nastava. Alternativna, interkulturalna nastava poticajan je susret učenika s drugačijim kulturama, običajima i ljudima koji su postali naši sugrađani. Učenici su upoznavali, razgovarali i učili o različitim kulturnim, jezičnim i etničkim identitetima kroz kreativnu praksu i dijalog koji doprinosi smanjenju predrasuda, stereotipa, nejednakosti i diskriminacije.
Učenici 8. c i 8. d razrednog odjela imali su priliku slušati i razgovarati s Hüseyinom Semihom Adigüzelom, studentom prava rodom iz Turske, dobitnikom Priznanja za promicanje mirotvorstva, nenasilja i ljudskih prava „Krunoslav Sukić“ koji se aktivno bavi temama poboljšanja i unaprjeđenja integracije u Hrvatskoj. Semih je s učenicima podijelio svoje životno iskustvo i izazove s kojima se susretao te ih educirao o problematici migracija, azila, izbjeglištva, kao i o potrebi za kritičkim promišljanjem pojmova suživota, integracije i interkulturalnosti.
Učenici 4. c razrednog odjela i posebnog razrednog odjela iskusili su kako zvuče djembe bubnjevi – tradicionalni zapadnoafrički instrument. Radionicu je vodio Commi Balde Kouyate – glazbenik, kantautor i tekstopisac rodom iz Senegala.
Oba edukatora kod učenika su pobudila iskreni interes za različitosti koje nas okružuju te su pridonijeli većem prihvaćanju i empatiji, kao i zajedničkom kvalitetnijem suživotu.