OŠ Frana Galovića obilježila je Erasmus Days u tjednu od 14. do 18. 11. 2025. kao dio godišnjeg događanja koje se slavi širom Europe s ciljem promocije Erasmus+ programa.
Koordinatorica tekućeg Erasmus projekta Zeleni glas s Jakuševca, Dubravka Despoja, održala je predavanje ˝Sve što ste htjeli saznati o Erasmusu, a niste se usudili pitati˝ na kojemu je sve zainteresirane kolege upoznala s ovim programom Europske unije koji omogućuje učenicima i učiteljima priliku za obrazovnu mobilnost u inozemstvo. Tijekom mobilnosti stječu se nove vještine i iskustava u međunarodnom okruženju. Nakon prezentacije održan je okrugli stol o Erasmus programu na kojemu se raspravljalo o prednostima programa u jačanju jezičnih, interkulturalnih te profesionalnih kompetencija sudionika. Članice Erasmus tima podijelile su iskustva i izazove vezane uz međunarodne razmjene. Zaključeno je da Erasmus program značajno doprinosi obrazovnom sustavu, potičući suradnju i razmjenu primjera dobre prakse među europskim školama. Erasmusom se jačaju kompetencije u obrazovanju i razvija globalni pogled na svijet, potičući inovacije i suradnju među europskim zemljama. Program doprinosi osobnom i profesionalnom razvoju svih sudionika te promovira inkluziju, toleranciju, ekologiju i održivi razvoj.
Tijekom tjedna članovi Erasmus tima organizirali su predstavljanje tekućeg i prethodnih Erasmus+ projekata naše škole putem prezentacija i videozapisa. Sanja Minarik predstavila je KA2 projekte u kojima su sudjelovali učenici i učitelji naše škole. Patricija Franolić prezentirala je prošlogodišnji Erasmus projekt Pozitivna psihologija u kojemu je sudjelovalo šest škola, po dvije iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Posebno su istaknule vrijednosti međunarodnih projekata u unapređenju jezičnih, kulturnih i stručnih kompetencija učitelja i učenika. Sudionici predstavljanja mogli su vizualno pratiti iskustva učenika i učitelja s prethodnih tečajeva i razmjena.
Za učenike 4. i 8. razreda organizirana je radionica i predavanje ˝Izazovi u tami˝. Ova je radionica jedna od planiranih u sklopu projekta Inkluzija – sad i ovdje, koji su osmislile učiteljica Sanja Minarik i gospođa Marica Mirić iz udruge SOIH. Cilj je projekta ukazati kako se podizanjem razine svijesti o osobama s teškoćama kod učenika stvaraju preduvjeti za inkluziju djece s teškoćama u razvoju u život zajednice i prihvaćanje različitosti kao bogatstva.