O PROJEKTU:
Cilj projekta jest obrazovati i osnažiti učitelje u primjeni suvremenih metoda poučavanja koje će učenicima omogućiti stjecanje vještina za 21. stoljeće.
Početak projekta: 1.9.2020.
Završetak projekta: 31.8.2022.
Trajanje projekta: 24 mjeseca
Zemlja-prijavitelj projekta: Italija
U svim našim partnerskim zemljama uočeni su isti problemi u školskom sustavu:
- nezanimljiva obrada lekcija
- trajnost učenja, poteškoće u osiguravanju kontinuiteta i omogućavanja cjeloživotnog učenja
- zanemarivanje individualnih razlika u interesima i sposobnostima učenika
- nedovoljna kreativnost učenika, nedostatak kritičkog mišljenja i vještina rješavanja problema, nerazvijene socijalne vještine
- nedovoljna digitalna i medijska pismenosti
1- ITALIJA: Primjeri dobre prakse cjeloživotnog učenja i pristup informacijama u informacijsko doba
2- LATVIJA: Vještine koje učenicima omogućavaju pristup cjeloživotnom učenju
3-TURSKA-MERSİN: Kreativne vještine rješavanja problema
4-HRVATSKA: Sustavni programi za podučavanje životnih vještina
5-BUGARSKA: Tehničko obrazovanje 21. stoljeća – Primjeri dobre prakse u kodiranju i robotici
6-TURSKA-UŞAK: Korištenje tehnologije za budućnost” -projekt o medijima i digitalnoj pismenosti
Ovim projektom želimo povećati motivaciju učenika za pohađanje smanjiti broj izostanaka s nastave, osuvremeniti vještine poučavanja naših učitelja dijeljenjem primjera dobra prakse, povećati učiteljske kompetencije u osiguranju trajnosti i kontinuiteta učenja, učeniku omogućiti aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, razvijati vještine suradnje i zajedničkog života učenika, povećati učiteljske kompetencije za poboljšanje učeničke kreativnosti, kritičkog mišljenja, djelovanja u skladu s drugima, te razvijanje vještina rješavanja problema.
OČEKIVANI REZULTATI NAKON PROVOĐENJA PROJEKTA:
- pripremljeni obrazovni programi za razvoj učenika i učitelja u području digitalne i medijske pismenosti
- veće kompetencije u poučavanja učitelja koji rade s učenicima različitih interesa, sposobnosti i vještina prema europskim normama i kriterijima
- spriječiti rano napuštanje škole
- smanjiti stopu izostanaka naših učenika za 5% u prvoj godini i 10% u drugoj godini povećavanjem motivacija za učenje
- smanjiti stopu ranog napuštanja škole na 10%
- imati školu sa sretnim učenicima i sretnim učiteljima stvaranjem pozitivne školske klime