Nove aktivnosti vezane uz upis prvašića 2021./2022.

Poštovani roditelji,

ovim vas putem obavještavamo o ponovnom početku aktivnosti vezane za upis u 1. razred OŠ.

Molimo roditelje da prijave svoje dijete za testiranje putem internetske aplikacije Terminko (https://www.terminko.hr/ – odaberite Upis u 1. razred OŠ, zatim pretražite svoju adresu i kliknite na rezervaciju za OŠ Frana Galovića).  Također podsjećamo (ako to već niste učinili) i na prijavu za sistematski pregled prije upisa u 1. razred putem Terminka za dr. med. Tatjanu Gadže-Okić (https://www.terminko.hr/lokacija/dugave1).

Važno je da obavite i testiranje i sistematski pregled, neovisno o tome gdje idete prvo.   

Molimo vas da pažljivo pročitate sve upute koje ćete povratno dobiti na svoj mail nakon rezervacije na Terminku kako bismo minimalizirali sve nejasnoće i vaš boravak u školi, a u skladu s epidemiološkim i zdravstvenim preporukama koje su donesene zbog epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2. 

Prilikom ulaska u školu važno je pridržavati se sljedećih uputa:

  1. Na ulasku u školu potrebno je dezinficirati obuću, ruke i mobitel ukoliko ga unesete u školu. Nije potrebno nositi rezervnu obuću.
  2. Djelatnik škole izmjeriti će vama i djetetu temperaturu. Pri izlasku iz škole također se mjeri temperatura (svi s povišenom tjelesnom temperaturom ne mogu ući u školu).
  3. Dijete treba ponijeti svoju olovku (kemijsku ili grafičku) kojom će pisati, masku ne treba nositi.
  4. Prije dolaska u školu porazgovarajte s djetetom i pripremite ga/ju na ono što može očekivati.

Mjesto održavanja testiranja je ured psihologinje na 1. katu (uputit će vas na porti). Predviđeno vrijeme termina testiranja je 30-ak minuta (unutar kojeg je i povratna informacija o rezultatima te odgovori na sve upite ili nejasnoće koje ćete imati). Jedna od kolegica stručnih suradnica provjerit će imate li potrebnu dokumentaciju (koja je navedena dalje u tekstu).

Molimo da ne kasnite na termine i da donesete svu potrebnu dokumentaciju kako bi se držali zadanih vremenskih okvira.

Obavezna dokumentacija koju je potrebno donijeti pri dolasku u školu je sljedeća: 

  1. Potvrda o prebivalištu/ boravištu koju izdaje MUP RH (novijeg datuma, ne starije od 6 mjeseci) KOPIJA
    1. moguće je donijeti i kopiju važeće osobne iskaznice djeteta ukoliko je posjeduje
  2. Rodni list, podatak o JMBG-u; odnosno dokumente iz kojeg se može iščitati JMBG i OIB KOPIJA
  3. Rješenje Gradskog ureda kojim se odobrava prijevremeni upis KOPIJA
  4. Medicinsku dokumentaciju (ukoliko posjedujete)  KOPIJA
  5. Potvrdu o evidenciji radnog staža HZMO-e u slučaju potrebe za uključivanjem u program produženog boravka

Osim navedenog, DODATNA dokumentacija  koju je potrebno donijeti je sljedeća:

  1. Popunjenu privolu za izbornu nastavu (vjeronauk [RKT / Islamski] i/ili informatika)
  2. Popunjenu privolu za obradu podataka
  3. U slučaju razvoda roditelja molim dostaviti i rješenje o skrbništvu
  4. Ispunjeni upitnik za roditelje

Sva dokumentacija dostupna je u prilozima na Terminku.

Molimo da dokumentaciju pripremite prije dolaska u školu i zbog potrebe za potpisom i majke i oca na svim navedenim dodatnim prilozima. U pratnji djeteta onda ne trebaju dolaziti oba roditelja. 

Za sve nejasnoće obratite nam se na 01/6671-733 ili na fgupisi@gmail.com.

Veselimo se upoznavanju!

Stručne suradnice škole:                                                                                     Ravnateljica:

Sara Kovačević, logopedinja                                                                                Maja Lisska, prof.

Mara Stojanac, pedagoginja

Aleksandra Vukelić, psihologinja

Dobrodošli prvašići! 2021

Raspored zvona