Poštovani roditelji,
ovim vas putem obavještavamo o ponovnom početku aktivnosti vezane za upis u 1. razred OŠ.
Molimo roditelje da prijave svoje dijete za testiranje putem internetske aplikacije Terminko (https://www.terminko.hr/ – odaberite Upis u 1. razred OŠ, zatim pretražite svoju adresu i kliknite na rezervaciju za OŠ Frana Galovića). Također podsjećamo (ako to već niste učinili) i na prijavu za sistematski pregled prije upisa u 1. razred putem Terminka za dr. med. Tatjanu Gadže-Okić (https://www.terminko.hr/lokacija/dugave1).
Važno je da obavite i testiranje i sistematski pregled, neovisno o tome gdje idete prvo.
Molimo vas da pažljivo pročitate sve upute koje ćete povratno dobiti na svoj mail nakon rezervacije na Terminku kako bismo minimalizirali sve nejasnoće i vaš boravak u školi, a u skladu s epidemiološkim i zdravstvenim preporukama koje su donesene zbog epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2.
Prilikom ulaska u školu važno je pridržavati se sljedećih uputa:
- Na ulasku u školu potrebno je dezinficirati obuću, ruke i mobitel ukoliko ga unesete u školu. Nije potrebno nositi rezervnu obuću.
- Djelatnik škole izmjeriti će vama i djetetu temperaturu. Pri izlasku iz škole također se mjeri temperatura (svi s povišenom tjelesnom temperaturom ne mogu ući u školu).
- Dijete treba ponijeti svoju olovku (kemijsku ili grafičku) kojom će pisati, masku ne treba nositi.
- Prije dolaska u školu porazgovarajte s djetetom i pripremite ga/ju na ono što može očekivati.
Mjesto održavanja testiranja je ured psihologinje na 1. katu (uputit će vas na porti). Predviđeno vrijeme termina testiranja je 30-ak minuta (unutar kojeg je i povratna informacija o rezultatima te odgovori na sve upite ili nejasnoće koje ćete imati). Jedna od kolegica stručnih suradnica provjerit će imate li potrebnu dokumentaciju (koja je navedena dalje u tekstu).
Molimo da ne kasnite na termine i da donesete svu potrebnu dokumentaciju kako bi se držali zadanih vremenskih okvira.
Obavezna dokumentacija koju je potrebno donijeti pri dolasku u školu je sljedeća:
- Potvrda o prebivalištu/ boravištu koju izdaje MUP RH (novijeg datuma, ne starije od 6 mjeseci) KOPIJA
- moguće je donijeti i kopiju važeće osobne iskaznice djeteta ukoliko je posjeduje
- Rodni list, podatak o JMBG-u; odnosno dokumente iz kojeg se može iščitati JMBG i OIB KOPIJA
- Rješenje Gradskog ureda kojim se odobrava prijevremeni upis KOPIJA
- Medicinsku dokumentaciju (ukoliko posjedujete) KOPIJA
- Potvrdu o evidenciji radnog staža HZMO-e u slučaju potrebe za uključivanjem u program produženog boravka
Osim navedenog, DODATNA dokumentacija koju je potrebno donijeti je sljedeća:
- Popunjenu privolu za izbornu nastavu (vjeronauk [RKT / Islamski] i/ili informatika)
- Popunjenu privolu za obradu podataka
- U slučaju razvoda roditelja molim dostaviti i rješenje o skrbništvu
- Ispunjeni upitnik za roditelje
Sva dokumentacija dostupna je u prilozima na Terminku.
Molimo da dokumentaciju pripremite prije dolaska u školu i zbog potrebe za potpisom i majke i oca na svim navedenim dodatnim prilozima. U pratnji djeteta onda ne trebaju dolaziti oba roditelja.
Za sve nejasnoće obratite nam se na 01/6671-733 ili na fgupisi@gmail.com.
Veselimo se upoznavanju!
Stručne suradnice škole: Ravnateljica:
Sara Kovačević, logopedinja Maja Lisska, prof.
Mara Stojanac, pedagoginja
Aleksandra Vukelić, psihologinja