U sklopu obilježavanja dana darovitih 22.3. i 23.3. 2021. u našoj školi provedeno je nekoliko aktivnosti za potencijalno darovite i visoko iznadprosječne učenike i učenice, ali i učitelje. Obzirom na epidemiološke mjere koje su na snazi, način i oblik izvođenja radionica bili su u određenoj mjeri ograničeni i prilagođeni, ali to nije spriječilo naše učenike da aktivno i sa zanimanjem sudjeluju u ponuđenim aktivnostima.
Učiteljica razredne nastave Zrinka Kelečić koja drži izvannastavnu aktivnost Galović Sveznadar je s potencijalno darovitim učenicima 2. razreda provela radionicu na temu „Mitološka bića“ u kojoj su učenici prezentirali jedni drugima svoja izrađena mitološka bića. Tako su neki od njih na plakatu kolažem oslikala biće, dok su se neki odlučili za prikaz putem neobičnih materijala poput stiropora, ledne žarulje, loptice. Ovo je bila odlična prilika za iskazivanje kreativnosti i mašte.
Učiteljica matematike i fizike Dubravka Despoja je u suradnji s učiteljicama razredne nastave Ines Polanšćak i Sanje Minarik koje drže izvannastavnu aktivnost Galović Sveznadar održala radionicu na temu „Što je volumen?“ s učenicima 3. i 4. razreda. Kroz samostalno izvođenje jednostavnih pokusa uz nadzor učiteljica učenici su u skladu s dobi saznali kako odrediti veličinu prostora koje neko tijelo zauzima. Uvjerili su se da nije jednostavno od oka procijeniti dimenzije predmeta te da početne pretpostavke ne moraju uvijek biti točne. Za određivanje volumena kutije šibica bilo je dovoljno koristiti ravnalo, a za određivanje volumena kuglice trebalo je koristiti menzuru s vodom. Na ovaj način učenici su imali prilike kroz jednostavne zadatke se upoznati s osnovnim pojmovima fizike. A kako je rad s vodom i plastelinom uvijek zabavan jedan sat je brzo prošao.
Učiteljica kemije i biologije Daria Stejskal je u okviru projekta Jednaki u različitostima održala dvije radionice na temu „Mindfulness“ sa zainteresiranim učenicima 5., 6., 7. i 8. razreda. Cilj radionica je bio približiti učenicima Mindfulness kroz kreativne i jednostavne aktivnosti i igre pri čemu im usvojene tehnike mogu pomoći na razinama upravljanja misli, emocija i ponašanja.
Psihologinja škole Aleksandra Vukelić je za članove Učiteljskog vijeća održala predavanje na temu „Emocionalni aspekti darovitih učenika“ u kojima je kroz teorijski i praktični dio predstavila unutarnji svijet darovitih učenika.
Aleksandra Vukelić, šk. psihologinja