U sklopu Erasmus+ projekta K1, Osnovne škole Frana Galovića pod nazivom Equal in diversity (Jednaki u različitosti) učiteljica 2. C razreda Tatjana Orešković sudjelovala je u edukaciji pod nazivom Gifted children (Darovita djeca).
Edukacija je održana u Parizu od 21. ožujka do 25. ožujka 2022. godine. Od ponedjeljka do četvrtka radili smo u dvije skupine. . U mojoj je skupini bilo dvoje sudionika iz Španjilske, dvoje iz Njemačke, jedan iz Turske i još 4 iz Hrvatske (Rijeka, Makarska, Zagreb)
U četvrtak smo se okupili na Montmartru, podijelili u timove po 5 sudionika kako bi odigrali SCAVENGER HUNT.
Organizator edukacije je Anatolia Eğitim ve Danışmanlık
Cilj edukacije je bio potaknuti nas na promišljanje o izradi fleksibilnog i razlikovnog kurikuluma za darovite učenike kako bi se prevladale razlike u brzini, širini, dubini i tempu kojim oni svladavaju ishode učenja u područjima svojih sposobnosti i interesa.
Tijekom edukacije dobili smo neke praktične preporuke koje su usmjerene na način poučavanja darovitih učenika i osmišljavanje motivirajućih aktivnosti.
Prikazane aktivnosti su i nas poticale da se kognitivno, fizički i socijalno uključujemo, što je značajno utjecalo na našu motivaciju i izrazito pozitivne emocije.
Usvojeno znanje primijenit će se u radu s potencijalno darovitim učenicima od 3.-5. razreda, kao i roditeljima kroz aktivnosti tijekom iduće školske godine.
Slika: Igra karticama za povezivanje pojmova – mozgalica
Slika: Igra memorije – promatranje slike na kartici i nakon toga jedni drugima postavljamo pitanja o slici
Slika: Primjer Memory kartica
Slika: Pantomima – Prikaz pojma koji ostali polaznici trebaju pogoditi.
Slika: Spagetti Challenge -Građenje Eiffelovog tornja (STEM izazov)
Zadatak je bio od špageta i plastelina konstruirati što višu i čvršću građevinu. Moj tim se odlučio izgraditi Eiffelov toranj i u ovoj igri smo pobijedili jer smo se uspjeli jako brzo dogovoriti i raspodijeliti poslove. Dodatni izazov je bio u tome što su se špagete savijale pod težinom plastelina i pucale.
Slika: Proširena stvarnost uz pomoć aplikacije Quiver
Slika: Prikaz Rembrandtove slike Noćna straža (The Night Watch)
Zadatak je bio odabrati jedan lik s poznate slike, dogovoriti se o ulogama i u stvarnosti prikazati scenu.
Slika: Outdoor Games
U jednom od brojnih i prekrasnih parkova Pariza, odigrali smo nekoliko partija boćanja, skandinavsku igru Kubb game i pikule. Iako su to stare i dobro poznate igre, mogu se prilagoditi za učenje i uvježbavanje osnovnih računskih operacija.
Slika: Boće i Kubb game
Slika: SCAVENGER HUNT – lov na blago odigrali smo snalazeći se po Montmartru.
Uz pomoć mobilne aplikacije imali smo zadatak istražiti Montmartre. Radili smo u timovima. Zadatci koje smo dobili bili su povezani s upoznavanjem znamenitosti i kulturom tog dijela Pariza. Vrijeme igre od nekoliko sati zaista je brzo prošlo, a saznali smo jako puno detalja koje sami nikada ne bi uočili. Montmartre će mi ostati u jako dobroj uspomeni. Motivirao me da za svoje učenike osmislim sličnu potragu za blagom.
Slika: Prvi zadatak potrage za blagom
Napravite selfie s Bazilikom Sacré-Cœur u pozadini. Nakon toga je uslijedio zadatak zbog kojeg smo se trebali popeti stubama do vrha, ući i istražiti baziliku te u njoj pronaći jedan detalj. Ostali su zadatci su bili raznovrsni. Svi timovi su bili izrazito kreativni u rješavanju postavljenih problema. . Moj je tim osvojio 2. mjesto. Svi odgovori su bili točni, jedino smo imali malo lošije vrijeme od pobjedničkog tima.
Slika: Dogovor i traženje informacija za idući zadatak.
Slika: Analiza rezultata Potrage za blagom
Slika: Dodjela certifikata