Stručne suradnice

Kontakt: os.fgalovica.zg@gmail.com

Pedagoginja – Maja Lisska

Rad pedagoginje u školi možemo podijeliti na više područja: planiranje i programiranje, rad s učenicima i učenicama, rad s učiteljima i učiteljicama te rad s roditeljima. Planiranje i programiranje uključuje planiranje individualnog stručnog usavršavanja i stručnog usavršavanja učitelja i učiteljica, sudjelovanje u izradi kurikuluma i godišnjeg plana i programa škole te planiranje rada i sudjelovanje u radu Učiteljskog vijeća. U ovim djelatnostima pedagoginja surađuje s ravnateljicom škole i ostalim stručnim suradnicama.

Psihologinja – Marina Bratić

Školski psiholozi specijalizirani su za unapređenje postupaka odgoja i obrazovanja. Oni intervjuiraju i testiraju učenike te nastoje procijeniti njihove psihološke probleme i izvore poteškoća u učenju. U suradnji s roditeljima i učiteljima i učiteljicama planiraju načine pomoći pojedinim učenicima i učenicama. Bave se i unapređivanjem metoda poučavanja i ocjenjivanja, ispitivanjem psihološke atmosfere u razredima, profesionalnim informiranjem i savjetovanjem učenika/ica.

Logopedinja – Doris Marić Brbor

Logoped/inja je stručnjak/inja koji se bavi prevencijom, dijagnosticiranjem, terapijom i znanstvenim istraživanjem poremećaja govora, glasa, govornog i pisanog jezika u djece.

Knjižničarka – Daria Pestić Hađur

Školski/e knjižničari/ke se bave posudbom i povratom knjiga i ostale građe koja se nalazi u školskoj knjižnici i koju koriste učenici i učitelji škole. Sudjeluju u raznim projektima i aktivnostima za poticanje čitanja, pomažu učencima u istraživanju te ih obrazuju o knjižničarstvu i informacijskoj pismenosti.

Socijalna pedagoginja – Anita Auguštanec

Socijalni/a pedagog/inja u osnovnoj školi pruža podršku učenicima s teškoćama u ponašanju, učenju ili socijalnim odnosima. Rade s učenicima individualno i grupno kako bi im pomogli razviti pozitivne vještine i prebroditi probleme. Provode preventivne programe i radionice o nenasilju, suradnji i toleranciji. Surađuju s učiteljima i učiteljicama, roditeljima i stručnim timom škole radi stvaranja poticajne okoline. Njihov glavni cilj je unaprijediti socijalni razvoj, emocionalno zdravlje i uspješno funkcioniranje učenika i učenica u školi.

Skip to content